منو
انتخاب موقعیت مکانی انتخاب مکان موقعیت شما
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.

هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است و در زمان ثبت سفارش نمایش داده می شود. هزینه ارسال بر اساس آدرس و شهر مقصد به صورت اتوماتیک محاسبه شده و به فاکتور نهایی اضافه می شود.

در صورتی که از خرید خود منصرف شوید شمین مارکت در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید

کلیه مکاتبات شمین مارکت با آدرس ایمیل شما انجام می شود.

سوالات پر تکرار

 

سوالات پر تکرار در مورد  …

چطور می توانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

یکی از سوالات پر تکرار در مورد پیگیری سفارشات است . وارد سایت شمین‌مارکت شوید. در پنل کاربری روی گزینه پیگیری سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت می‌توانید سفارش خود را ببینید. شما می‌توانید در قسمت رهگیری مرسوله پستی از روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود آگاه شوید.

چطور می‌توانم سفارشم را لغو کنم ؟

یکی از سوالات پر تکرار در مورد چگونگی لغو سفارش است د. شما می‌توانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ای که از ارسال آن منصرف شده‌اید را لغو نمایید. در صورت بروز مشکل می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

می‌توانم سفارشم را بصورت اقساطی ( اعتباری ) پرداخت کنم؟

یکی از سوالات پر تکرار در مورد پرداخت قسطی است . در حال حاضر شمین مارکت برنامه ای برای پرداخت اقصاطی ندارد. اما در صورتی که همکار هستید، می‌توانید بعد از ثبت نام، تکمیل مدارک و تایید شمین‌مارکت، حساب کاربری خود را به حساب همکار ارتقاء داده و از آفر های ویژه فروش همکار استفاده کنید.

هزینه روش‌های ارسال با اشتراک ویژه شمین‌مارکت چقدر است؟

اعضای ویژه شمین‌مارکت‌ می‌توانند به ازای هر ماه اشتراک، چهار ارسال رایگان بر روی مرسوله های عادی که مبلغ آن‌ها کمتر از 500 هزار تومان است، داشته باشند.

ارسال رایگان هر مرسوله با توجه به روش ارسال آن متفاوت می باشد و در برخی روش های ارسال امکان استفاده از “سرویس ارسال رایگان” وجود ندارد.  

چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

شما می‌توانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

شرایط استفاده از کد تخفیف اولین خرید چیست؟

سیستم هوشمند شمین‌مارکت ، پس از بررسی حساب کاربری در صورتی که مالک آن مشتری جدید شمین‌مارکت باشد به صورت خودکار تخفیف 10 درصدی خرید اول را در اختیارتان قرار می دهد. برای استفاده شما می توانید هنگام پرداخت، کد تخفیف را وارد کرده و 10 درصد از فاکتور نهایی کسر کنید.

کسانی که دارای کارت تخفیف هستن در صورت مشکل  در خوانایی کد و مشکلالتی این چنینی می توانند یا واحد پشتیبانی 09301248334 –02191306183 تماس بگیرند.

هزینه ی ارسال در شمین‌مارکت کالا چگونه محاسبه میشود؟

هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است و در زمان ثبت سفارش نمایش داده می شود. هزینه ارسال بر اساس آدرس و شهر مقصد به صورت اتوماتیک محاسبه شده و به فاکتور نهایی اضافه می شود.

 

 

کالاهایی که دیده اید
logo
logo